Ont~moeten

vrijdag 30 november 2007

En dan verder ... ?

Het proces vordert gestaag en ik kom steeds dichter bij de mensen. Hoe heet dat ook alweer in het yargon TOP DOWN. Ja, ... en op een gegeven moment moet ik ook weer BOTTOM UP. Ik speel nu met de gedachte om zelf voor een korte tijd achtereenvolgens op de 7 plekken in de stad aanwezig te zijn, en dan zoals in het plan omschreven staat met een presentatie over ontmoeten en alles wat daarbij hoort: een open(bare) transparante plek om met mensen kennis te maken, te kletsen en te broeien op plannetjes; zo wil ik de opmaat tot een maaltijd in gang te zetten, de dynamiek aantrekken om vervolgens om te zetten ...
Hiervoor zouden dus 7 mooie plekken in de stad beschikbaar moeten zijn ... Empel en misschien West, als tweede, lijken zich als eersten uit te kristalliseren.
Ik ga hiervoor het kersverse ABS (Atelier Beheer Stichting) benaderen en woningbouwverenigingen. Op elke mooie plek kunnen we dan een maaltijd organiseren, met alle media en benodigdheden daaromtrent.
Dat gaat veel materiaal opleveren, leuk! en constructief ;-)

Geen opmerkingen: