Ont~moeten

vrijdag 21 september 2007

De 2e wijktafel in Empel

Rekening houdend met de hoeveelheid nog te behandelen agendapunten was de presentatie deze avond in de basisschool De Caleidoscoop kort maar krachtig. Op verzoek van een van de aanwezigen heb ik een rondzendbrief (vul in en stuur naar project1@leidihaaijer.nl) opgesteld en naar de wijkmanager verzonden om deze te verspreiden onder de leden van de wijktafel. Afwachten nu maar of er reacties gaan komen. De presentatie aan de wijktafel in Rosmalen zal plaatsvinden op maandag 12 november as. De eerstvolgende wijktafel is op maandag 24 september in de Binnenstad, helaas kan ik daar niet bij zijn omdat ik verplichtingen elders heb. Ik zal in ieder geval de wijkmanager via de digitale weg op de hoogte stellen, misschien doet er zich nog een gelegenheid voor het e.e.a. te presenteren. Op donderdag 27 september ga ik naar West.

Geen opmerkingen: